Az ügyfélkapcsolat nem analitikus jellege

2014-11-01

Amikor a FinanceLab-ot létrehoztuk, a legfontosabb szempont az volt, hogy a más könyvelőirodákkal elégedetlen ügyfelek elégedetlenségeinek oka nálunk ne merülhessen fel.
Nagyon sokan panaszkodtak arra, hogy a könyvelővel való kapcsolat a számlák leadásában, és minimális adminisztratív jellegű kommunikációban merül ki. Ez amellett, hogy sokaknak bizonytalanságot adott, sokszor a megfelelő tanácsok és információközlés hiányát is jelentette.

Például a könyvelés nem egy adótanácsadói szolgáltatás, de sok köze van hozzá, és ezért elvárható a könyvelő cégtől, hogy kérdés nélkül is megtegye a megfelelő javaslatokat, amivel az ügyfelek adót optimalizálhatnak, és segítse ebben őket.

Egy jó könyvelő cég, amennyiben úgy látja, hogy tud segíteni az ügyfelének, ugyanúgy javaslatot tehet a számlázási, vagy más adminisztratív jellegű kiadások csökkentésére, vagy az adminisztrációs feladatok gyorsítására, optimalizálására.

Egy hosszú távon gondolkozó könyvelő cégnek érdeke, hogy tanácsokkal lássa el ügyfeleit, hiszen saját bevételeit is akkor tudja növelni, ha az ügyfelei nem szenvednek piaci hátrányt például az adózás kapcsán a konkurenseikhez képest. Nekünk az az érdekünk, hogy ügyfeleink gyarapodjanak, számban, árbevételben és eredményben is. Mi így gondolkozunk.

 

Írjon nekünk!